Bershka i Stradivarius, marki należące do Grupy Inditex, otworzą swoje salony w inowrocławskiej Galerii Solnej, dołączając m.in. do takich najemców jak: H&M, New Yorker czy Reserved. Inwestor Galerii Solnej, zapowiedział otwarcie obiektu dla klientów w maju 2013 r.
Salony marek Berhka i Stradivarius zajmą w Galerii Solnej powierzchnię 950 mkw. Obiekt jest już skomercjalizowany w 86%.
– Z przeprowadzonych przez inwestora badań w mieście wynika, że marki Bershka oraz Stradivarius należą do szczególnie oczekiwanych przez mieszkańców Inowrocławia. Cieszymy się, że udało nam się odpowiedzieć na te oczekiwania wprowadzając je do miasta – mówi Dariusz Wolanin z firmy Acteeum Central Europe, odpowiedzialnej za komercjalizację centrum. – Umowy z Bershką i Stradivariusem zostały podpisane na jedne z ostatnich wolnych lokali w obiekcie. Osiągnięty stopień komercjalizacji jest doskonałym dowodem na to, jak duży potencjał najemcy dostrzegli w naszym projekcie – dodaje Wolanin.
Salon Bershka zajmie w Galerii Solnej powierzchnię 600 mkw. Marka, posiadająca ponad 870 sklepów w 62 krajach świata, oferuje odzież dla młodych ludzi, śledzących najnowsze trendach. Przestrzenne i nowoczesne sklepy są miejscem zetknięcia się mody, muzyki i sztuki „streetowej”.
Stradivarius otworzy swój salon na powierzchni ponad 350 mkw. Marka jest obecna w 52 krajach a skierowana jest do dynamicznych kobiet, które cenią dobry styl oraz modne wzory.
Galeria Solna będzie pierwszym wielkopowierzchniowym centrum handlowo-usługowym w Inowrocławiu. Na powierzchni ponad 30 tys. mkw. znajdzie się 100 sklepów oraz punktów usługowych. Do dyspozycji klientów oddanych zostanie 1000 miejsc parkingowych. W promieniem 30 km zasięgu Galeria obejmie ponad 200 tys. mieszkańców Inowrocławia oraz okolic. Inwestorem centrum jest spółka ACE 1 utworzona przez należącą do Acteeum Group firmę ACTEEUM Central Europe oraz spółkę Libra Project, której większościowym udziałowcem jest Dariusz Miłek, prezes NG2.