Oferta zakupowa Galerii Siemianowice, nowego centrum handlowego Acteeum, realizowanego wraz z Falcon Investment Management, wzbogaciła się o kolejne marki. Dzięki podpisanym nowym umowom najmu, marki Media Expert, Martes Sport i 4F otworzą siemianowickim Power Center swoje sklepy o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw.

Budowa siemianowickiego centrum handlowego rozpocznie się jeszcze w 2022 roku zaś otwarcie zaplanowano na drugą połowę 2023.

 

Kontynuując dynamiczną komercjalizację realizowanych aktualnie wraz z partnerami obiektów handlowych typu Power Center, Acteeum powiększa grono najemców także Galerii Siemianowice. Na mocy podpisanych ostatnio umów najmu, do siemianowickiego kompleksu handlowego dołączą 3 kolejne popularne marki.

Oferta zakupowa siemianowickiego centrum handlowego wzbogaci się o sklep z elektroniką użytkową Media Expert oraz o 2 sklepy z branży sportowej – Martes Sport oraz 4F. Marki te zaoferują swoje towary w nowoczesnych i obszernych sklepach o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw. wzmacniając atrakcyjność zakupową Galerii Siemianowice, ale także rozbudowując swoje pozycje rynkowe na skalę Siemianowic oraz otaczającego regionu.

– Proces komercjalizacji Siemianowic przebiega sprawnie i cieszy się ogromnym zainteresowaniem najemców. Przykładem są kolejne podpisane kontrakty z renomowanymi najemcami jak Martes Sport, 4F i Media Expert. Na ponad rok przed otwarciem jesteśmy  na etapie finalizacji ostatnich już umów najmu z najemcami, z którymi już uzgodniliśmy warunki współpracy. Ma to dla nas tym donioślejsze znaczenie, że nie tylko dynamicznie przybliża nas do pełnego skompletowania mixu najemców, ale także utwierdza w przekonaniu, że projekt ten, to strzał w dziesiątkę na lokalnym rynku detalicznym, na którym Galeria Siemianowice będzie odgrywała wiodącą rolę.

– mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director, Acteeum Central Europe.

Galeria Siemianowice to nowoczesny projekt realizowany w formule Power Center, który na łącznej powierzchni 18 tys. mkw GLA zaoferuje wszystko, czego potrzebować będą klienci – od nowoczesnego i przestronnego supermarketu Lidl o powierzchni ponad 2 tys. mkw, przez szeroką gamę sklepów modowych jak New Yorker, Sinsay, Cropp, House czy Smyk, gospodarstwa domowego, elektroniki użytkowej, marek sportowych, drogeryjnych, mediowych oraz dyskontowych, po duży sklep z branży dom i ogród. Do tego, w obrębie Galerii Siemieniowce znajdzie się restauracja typu drive thru, ok. 550 miejsc parkingowych, stacja benzynowa i infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych. W ramach projektu znajdą się również strefy relaksu, rozrywki, gier i zabaw dla dzieci, gastronomii oraz wiele ciekawych rozwiązań małej architektury.

Działka, na której powstaje Galeria Siemianowice zlokalizowana jest w ścisłym centrum Siemianowic – zaledwie 650 m spacerkiem od Rynku miasta, obok Placu Skargi, u zbiegu ulic Katowickiej, Staszica i Waryńskiego. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej – autobusowe oraz tramwajowe, zaś otaczające ulice zapewniają doskonały dojazd zarówno w obrębie miasta jak i całego ośrodka metropolitalnego Górnego Śląska.

Swym zasięgiem siemianowickie centrum handlowe obejmie ponad 280 tys. mieszkańców miasta oraz regionu Górnego Śląska.

Otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2023 roku.

 

Media Expert

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od prawie 20 lat. Nasza oferta jest zawsze uaktualniana o najświeższe trendy. Sprzedajemy między innymi telewizory smart, laptopy, tablety, smartfony, sprzęt fotograficzny, RTV i AGD, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny oraz sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Jesteśmy liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach.

 

Martes Sport

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych.

W naszej ofercie znajdują się markowe artykuły sportowe do uprawiania najbardziej popularnych dyscyplin sportowych. Oferta Martes Sport skierowana jest do klientów wymagających, przywiązujących dużą wagę do marki i jakości. Trafia w gusta zarówno wytrawnych sportowców, jak i tych, którzy dopiero szukają odpowiedniej dla siebie dyscypliny.

 

4F

4F to polska marka należąca do spółki OTCF specjalizująca się w tworzeniu, produkcji oraz sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych.

Wierzymy, że aktywność fizyczna, zdrowy tryb życia oraz sportowe postawy służą ludziom i społeczeństwu. Naszą misją jest inspirowanie ludzi do rozpoczęcia swojej przygody ze sportem i sprawienie, by stał się częścią ich codzienności. Znakiem rozpoznawczym 4F jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów i nowoczesnego designu. Wszystkie produkty marki projektowane są przez wyspecjalizowany zespół w oparciu o najnowsze trendy i w zgodzie z oczekiwaniami konsumentów.

 

***

Informacja o Acteeum

Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów.

Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe.

Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe.

Więcej o Acteeum na stronie www.acteeum.pl

 

Informacja o Falcon

Falcon Investment Management to prężnie rozwijający się fundusz na rynku nieruchomości komercyjnych w segmencie Retail Parków. Aktualnie realizuje szereg projektów w formule Joint-Venture z partnerami zewnętrznymi i kilka projektów własnych. Rozwój Falcon Investment Management w najbliższych latach oparty będzie o zakup działających obiektów, współpracę z partnerami zewnętrznymi jak i prowadzenie własnej działalności inwestycyjno-deweloperskiej, mając na celu budowę ogólnopolskiego, stabilnego portfolio parków handlowych.