15 marca swój salon w Galerii Solnej w Inowrocławiu otworzy oferująca modę męską marka Kubenz. Będzie to pierwszy w województwie kujawsko-pomorskim salon sieci. Od niedawna w Galerii obecny jest także nowy operator usług turystycznych – ITAKA.

Marka KUBENZ powstała z inspiracji włoskim stylem i niemiecką jakością. Poprzez szeroką ofertę odzieży wizytowej i casualowej, KUBENZ pozwala zaspokoić najbardziej wymagające męskie gusta. Marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego, eleganckiego mężczyzny, stawia na modne fasony, najwyższej jakości tkaniny i ponadczasowe wzornictwo oferując garnitury, kurtki, marynarki, spodnie, swetry, koszule, obuwie oraz modne męskie akcesoria.

Pierwszy w województwie salon KUBENZ zajmie w Galerii lokal o powierzchni ponad 60 mkw. w sąsiedztwie salonów marek Morani, Quiosque, Monnari.

Począwszy od dnia otwarcia na klientów KUBENZ czekają niespodzianki, w tym rabat -30% na cały asortyment obowiązujący do 16 marca. Ponadto, każdy kto dokona zakupów na kwotę powyżej 200zł otrzyma kupon rabatowy o wartości 50zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach powyżej 200zł w terminie do 31.04.2014 roku.

Z końcem stycznia Galeria Solna poszerzyła ofertę usługową o niekwestionowanego lidera branży turystycznej – sieć ITAKA. Galeria Solna została wybrana na pierwszą i jedyną lokalizację salonu sprzedaży na rynku inowrocławskim. Lokal, w którym znajduje się biuro podróży Itaka ma ponad 20 mkw. i usytuowany jest w strefie usługowej Galerii w sąsiedztwie Poczty Polskiej, kantoru, pralni i punktu poprawek krawieckich .

Itaka ma w swojej ofercie aż 1125 propozycji na LATO 2014 i proponuje wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie. Aktualnie obowiązuje promocja do -38% przy zakupie „LATA 2014”. Ponadto Itaka gwarantuje niezmienność ceny, a także specjalne oferty w wybranych hotelach dla dzieci – rabaty nawet do -50%. Co roku wydawane są 2 edycje katalogów: LATO i ZIMA. Projekt „ITAKA&GALA – Podróże w stylu gwiazd” to propozycje luksusowego wypoczynku i wycieczek dla najbardziej wymagających klientów.

Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Od chwili otwarcia 8 maja 2013 obiekt odwiedziło 3 300 000 klientów, co stanowi o dużym sukcesie galerii w tak krótkim czasie. Na sukces ten składa się wiele czynników, w tym duża aktywność marketingowa, zróżnicowana i jednocześnie odpowiednio dopasowana do rynku oferta, a przede wszystkim doskonały poziom komercjalizacji centrum, który już na dzień otwarcia galerii wynosił 98%. Na powierzchni przekraczającej 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych m.in. Tesco, Nomi, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Monnari, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodrillo, Quiosque, Smyk, Triumph, Esotiq, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Avans, Mc Donald’s. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 1000 miejsc parkingowych.

Obiekt posiada prestiżowy certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla klientów niepełnosprawnych, a także dla rodzin z dziećmi.

Inwestorami Galerii Solnej są Libra Project oraz należąca do Acteeum Group spółka Acteeum Central Europe Zarządcą obiektu jest DTZ Polska Sp. z o.o.