Salony marek należących do koncernu odzieżowego LPP: Reserved, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town oraz Home & You, z dodatkową powierzchnią w elbląskich Ogrodach.

Grupa LPP, największa polska firma odzieżowa, zdecydowała się na powiększenie powierzchni swoich lokali w rozbudowanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Przed rozpoczęciem rozbudowy, sklepy 3 marek należących do koncernu zajmowały 750 m kw. powierzchni handlowej Centrum. W związku z decyzją o rozbudowie i modernizacji Ogrodów Grupa LPP zdecydowała się na zwiększenie powierzchni najmu i wprowadzenie do Centrum wszystkich 6 marek znajdujących się w portfolio firmy, co zaowocowało podpisaniem umów najmu na 3 000 m kw. W wyniku podpisanych właśnie aneksów łączna powierzchnia wynajmowanego przez LPP metrażu wzrośnie do prawie 4 000 m kw.

Salony marek należących do LPP będą otwierane sukcesywnie w kolejnych fazach rozbudowy centrum. Lokale House oraz Sinsay, znajdujące się w zmodernizowanej części Centrum, zostały już przekazane najemcy, który rozpoczął prace remontowe. Otwarcie obydwu sklepów planowane jest na listopad bieżącego roku. Pozostałe salony zajmą lokale w nowo powstającej części obiektu, a ich otwarcie planowane jest na IV kwartał 2014 r.

Po zakończeniu rozbudowy CH Ogrody będzie największym i najbardziej nowoczesnym tego typu kompleksem znajdującym się w regionie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie północnej granicy Polski, odpowiadając tym samym na oczekiwania klientów nie tylko z Elbląga i okolic, ale także z liczącego ponad milion mieszkańców Okręgu Kaliningradzkiego. Już przed rozbudową Ogrody były jedną z głównych destynacji turystyki zakupowej regularnie przyjeżdzających do Polski mieszkańców Kaliningradu (83,3% turystów przekracza granicę zewnętrzną UE na terenie Polski, w celach zakupowych )*. Zarząd Ogrodów we wzbogaconej ofercie dwukrotnie większego Centrum widzi szanse na zwiększenie zainteresowania sąsiadów zza wschodniej granicy zakupami w Ogrodach. Poziom komercjalizacji Ogrodów w chwili obecnej przekroczył 60%. Swoje sklepy w przebudowywanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Inmedio oraz T-Mobile. Nieprzerwanie swoich Klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito, Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse, Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.