Do grona najemców pierwszego centrum handlowego w Inowrocławiu dołączyły marki Diverse, Lee Wrangler i McDonald’s. Zajmą one łącznie około 330 mkw. powierzchni – salon Diverse (140 mkw.), Lee Wrangler (88 mkw.) oraz McDonald’s (100 mkw.).

Prace nad realizacją Galerii Solnej przebiegają zgodnie z harmonogramem, zakończono stan surowy zamknięty. Otwarcie obiektu przewidziano na przełom kwietnia i maja 2013 roku.

– Zainteresowanie projektem Galerii Solnej najlepiej świadczy o potencjale tego miejsca – mówi Iwona Pękalska, Project Manager w firmie Libra Project, zajmującej się komercjalizacją obiektu. – Mamy już zapewnionych kluczowych najemców z branży modowej, salon z elektroniką oraz operatora spożywczego. Finalizujemy umowy dotyczące ostatnich wolnych powierzchni w galerii. McDonald’s otworzy w galerii już drugą restaurację w Inowrocławiu, co pokazuje, że firma ta widzi duży potencjał w mieście i w Galerii Solnej – dodaje Iwona Pękalska.

Galeria Solna powstaje na działce o powierzchni 10 ha w najbardziej zurbanizowanej części Inowrocławia i będzie pierwszym nowoczesnym centrum handlowo-usługowym w mieście. Całkowita powierzchnia najmu wyniesie ponad 30 tys. mkw. W ofercie centrum znajdzie się około 100 sklepów i punktów usługowych, m.in. Tesco, H&M, New Yorker, Reserved, Cropp Town, Mohito, House, Lee Wrangler, Diverse, Triumph, Smyk, Empik, Rossmann, elektromarket Avans. Klienci będą mieli do dyspozycji 1000 miejsc parkingowych.