EURO-net sp. z o.o., właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD, podpisał umowę najmu lokalu w rozbudowywanym elbląskim Centrum Handlowym Ogrody. Sklep tej sieci jest już obecny w centrum, ale po rozbudowie obiektu powiększy się do 950 mkw.

RTV Euro AGD jest ogólnopolską siecią detaliczną liczącą 183 sklepy w 98 miastach Polski. Firma jest wyspecjalizowana w dystrybucji sprzętu audio-wideo, zmechanizowanym sprzęcie gospodarstwa domowego, komputerowym, telekomunikacyjnym, fotograficznym oraz akcesoriach. Lokal w Ogrodach jest jedynym sklepem marki RTV Euro AGD w Elblągu.

Przeprowadzone niedawno przez inwestora badania wskazują, iż połowa elblążan zaopatruje się w sprzęt RTV i AGD wyłącznie w Ogrodach. Z tych samych badań wynika, iż 66 proc. mieszkańców robi regularne zakupy w tym centrum, a 63 proc. badanych deklaruje, iż po rozbudowie zamierza je odwiedzać jeszcze częściej.

Obecnie komercjalizacja projektu rozbudowy i modernizacji Ogrodów przekroczyła 50 procent. Podpisane są już umowy między innymi z: H&M, 6 markami Grupy LPP, Deichmann, Rossmann i innymi. Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz liczne restauracje i kawiarnie.

Rozbudowa rozpocznie się w jeszcze w 2012 roku, a otwarcie Ogrodów w nowej odsłonie nastąpi w 2014 roku. Powierzchnia najmu powiększonych Ogrodów wyniesie ok. 40 tys. mkw. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych ponad 130 lokali handlowych, czyli o 75 więcej niż obecnie.

Inwestorem jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe. Komercjalizację wspiera także CBRE. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA.