Już w listopadzie rozpocznie się budowa kolejnego centrum handlowego, realizowanego przez Acteeum Group we współpracy z Immofinanz Group. VIVO! Krosno będzie drugim wspólnym projektem inwestorów a trzecim w Polsce obiektem handlowym pod nazwą VIVO! łączny koszt inwestycji w Krośnie szacuje się na 34 miliony euro.
VIVO! Krosno powstanie przy ulicy Bieszczadzkiej, na działce o łącznej powierzchni sześciu hektarów. Centrum handlowe będzie miało powierzchnię najmu na poziomie ponad 21 000 m kw., a w jego skład wejdzie łącznie ok. 60 lokali usługowo-handlowych.
Harmonogram projektu zakłada otwarcie VIVO! Krosno w IV kwartale 2017 roku. Lista przyszłych najemców tego centrum handlowego obejmuje m.in. tak znane marki jak Media Markt, H&M czy kino sieci Helios.
Wśród najemców, którzy zdecydowali się na otwarcie swoich sklepów w VIVO! Krosno, jest m.in. popularna i znana marka odzieżowa H&M, która zaprezentuje swoje najnowsze kolekcje na powierzchni 1 850 m kw., jak również międzynarodowa sieć specjalistycznych marketów elektronicznych – Media Markt, która wynajęła 1 200 m kw. w przyszłym krośnieńskim obiekcie. Co więcej, integralną częścią VIVO! Krosno będzie także czterosalowe kino sieci Helios z łącznie ponad 700 fotelami, które zajmie powierzchnię ok. 1 100 m kw. centrum handlowego.
VIVO! to marka centrów handlowych. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200 000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny. Centra handlowe VIVO! to zwykle obiekty jednokondygnacyjne.