Dzięki sfinalizowanym właśnie umowom najmu, oferta zakupowa nowego centrum handlowego w Gorzowie, realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis wzbogaciła się o kolejne 3 popularne marki. W budowanym już regionalnym power center w Gorzowie swoje sklepy otworzą Smyk, drogeria dm oraz 4F. Tym samym dostępny w obiekcie asortyment nie będzie miał sobie równych.
Budowa gorzowskiego obiektu o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA, którego otwarcie zaplanowane jest na III kwartał 2024 postępuje dynamicznie, zgodnie z harmonogramem.
Gorzowski park handlowy realizowany wspólnie przez z Acteeum i Equilis to największy i najnowocześniejszy regionalny kompleks handlowy, w którym na łącznej powierzchni 25 tys. mkw. powstanie ponad 30 sklepów. Otwarcie obiektu budowanego w formacie power center zaplanowano na 3. kwartał 2024 r, zaś proces komercjalizacji jest już ostatecznie finalizowany.
Trzy znane i lubiane marki – Smyk, drogeria dm oraz 4F przypieczętowały otwarcie swoich sklepów w powstającym Gorzów power center. Smyk w sklepie o powierzchni 550 m² zaoferuje kompleksowy asortyment artykułów dla dzieci, drogeria dm w sklepie o pow. 610 m², udostępni niezwykle szeroki wybór towarów drogeryjnych po przystępnych cenach, natomiast 4F, w salonie o powierzchni 300 m² umożliwi klientom dostęp do kompleksowego asortymentu odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych.
– Wraz z każdą kolejną umową najmu, nasz gorzowski projekt nabiera dodatkowej atrakcyjności i niepowtarzalności dla klientów. Dlatego też bardzo cieszy nas, że dzięki dołączeniu do projektu trzech znanych i popularnych marek, oferta zakupowa power center nabrała naszego już prawdziwie soczystych barw, także w asortymentach drogeryjnym, dziecięcym oraz sportowym. Równolegle z kończoną już komercjalizacją obiektu kształtów nabiera także jego konstrukcja, której budowa przebiega niezwykle sprawnie i konsekwentnie.
– mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
Oferty wszystkich tych trzech marek doskonale wpisują się w atrakcyjny tenant-mix gorzowskiego centrum handlowego i umożliwią mieszkańcom miasta oraz okolic dokonanie kompleksowych, wygodnych i atrakcyjnych zakupów, niedostępnych dotąd w tak świetnie dostępnej i przyjaznej lokalizacji. Smyk, dm oraz 4F wraz z pozostałymi markami, które już podpisały swoje umowy najmu – m.in. Jula, Sinsay, Decathlon, Biedronka, CCC, HalfPrice, New Yorker, Martes Sport, Cropp, House, Jysk, Diverse, Tedi, oraz Maxi Zoo – tworzą już niemal kompletną ofertę gorzowskiego centrum handlowego.
– Nasz gorzowski projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem najemców – zarówno tych znanych, międzynarodowych sieci jak i cenionych lokalnych marek – i z każdą kolejną podpisaną umową potwierdza swój niepowtarzalny potencjał handlowy. Dołączenie do naszego power center Smyka, drogerii dm oraz 4F, z jednej strony doskonale uzupełnia ofertę zakupową tak wyczekiwaną przez mieszkańców, z drugiej zaś, podkreśla atrakcyjność projektu i jego strategiczną lokalizację na mapie handlowej miasta i regionu.
– mówi Xavier Pierlet, Chief Investment Officer Equilis Europe.
Gorzów Power Center
Gorzów Power Center będzie pierwszym i jednocześnie największym tego typu kompleksem handlowym w Gorzowie Wielkopolskim oraz otaczającym regionie. Kompleks powstanie na działce o pow. 8 ha, zlokalizowanej przy ulicy Walczaka, jednej z głównych dróg wjazdowych do centrum miasta. Umiejscowienie centrum handlowego zapewnia doskonałe skomunikowanie z centrum Gorzowa oraz regionem.
Gorzowskie Power Center na łącznej powierzchni 25 tys. m. kw. GLA, zaoferuje wszystko, czego potrzebować będą klienci – od nowoczesnego i przestronnego supermarketu Biedronka o powierzchni 1.3 tys. m2, przez szeroką gamę sklepów modowych jak np. Sinsay, Cropp, House, Diverse, HalfPrice, New Yorker czy CCC, marek sportowych jak. Decathlon, Martes Sport czy 4F, drogeryjnych jak dm, gospodarstwa domowego jak Jula czy Jysk po salon elektroniki użytkowej, sklep Smyk, Tedi oraz Maxi Zoo. Gorzów Power Center obejmie ok. 800 miejsc parkingowych i infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych. W ramach projektu znajdą się również strefy relaksu, rozrywki, gier i zabaw dla dzieci, gastronomii oraz wiele ciekawych rozwiązań małej architektury.
Budowa gorzowskiego centrum rozpoczęło się w wrześniu 2023 roku, zaś otwarcie zaplanowane jest na III kwartał 2024 roku.
—-
Smyk
SMYK od ponad 40 lat jest kultową marką oferującą produkty dla dzieci. Sieć handlowa SMYK obejmuje sklepy stacjonarne w Polsce, sklep internetowy smyk.com oraz sklepy własne w Rumunii i na Ukrainie. Dodatkowo produkty marek własnych Cool Club i Smiki są dostępne w sklepach internetowych i stacjonarnych naszych partnerów franczyzowych i handlowych w krajach Europy i na Bliskim Wschodzie.
Sklepy SMYK oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. SMYK sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”, które dostępne są wyłącznie w sieci SMYK. COOL CLUB jest marką, pod którą SMYK oferuje unikalną odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci tworzone przez własny zespół projektantów. Natomiast własna marka SMIKI jest dedykowana zabawkom i akcesoriom niemowlęcym. W ofercie sklepów SMYK znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci (m.in. Lego, Mattel, Hasbro itp.).
Drogerie dm
Drogerie dm to największa sieć drogerii w Europie posiadająca ponad 3800 sklepów w 13 krajach. Historia sukcesu marki rozpoczęła się w 1973 roku w Niemczech. „Tu liczy się człowiek. Tu kupuję” − to myśl przewodnia firmy.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
4F
4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F przeznaczone są zarówno do treningu, jak i codziennego noszenia.
Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 marka ubrała reprezentacje aż 8 krajów. Odzież 4F produkowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami w branży mody i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Ważnym aspektem strategii marki jest wsparcie aktywności fizycznej na wszystkich poziomach zaawansowania i w wielu dyscyplinach.
***
Informacja o Equilis
Equilis to firma rodzinna z Belgii, założona w 2006 roku. Strategią dewelopera jest dywersyfikacja – zarówno geograficzna, jak i sektorowa. Firma jest obecna w 6 europejskich krajach – w pasie ciągnącym się od Hiszpanii, przez Francję, Belgię, Holandię, Niemcy, aż po Polskę. Specjalizuje się w nieruchomościach handlowych oraz mieszkaniowych. Globalnie Equilis to nie tylko handel i mieszkania, ale też projekty rewitalizacyjne, domy seniora, akademiki czy przestrzenie publiczne. Equilis otworzył siedzibę w Polsce pod koniec 2016 roku. Pierwszymi projektami komercyjnymi, wspólnie z Acteeum, było wybudowanie Galerii Chełm, która została oddana do użytku w marcu 2020 roku oraz Parku Handlowego Andrychów– oddanego do użytku jesienią 2021r. Mottem Equilis jest budowanie miejsc, w których ludzie tworzą swoje szczęśliwe historie.
Informacja o Acteeum
Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów.
Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe.
Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe.
Więcej o Acteeum na stronie www.acteeum.pl