Sklep CCC już od soboty 29 czerwca będzie dostępny dla klientów C.H. Ogrody. Salon zajmie 350 mkw w zmodernizowanej części Centrum. Lokalizacja sklepu jest tymczasowa. Po zakończeniu rozbudowy obiektu salon CCC zostanie przeniesiony do lokalu o prawie dwukrotnie większej powierzchni (586 mkw) znajdującego się w nowej części Centrum.
Tymczasowy salon CCC to już trzeci sklep otwarty w zmodernizowanych Ogrodach. 27 czerwca swoje drzwi – jako drugi – otworzył salon operatora telefonii komórkowej T-Mobile, a od 13 czerwca działa salon RTV EURO AGD.
Powierzchnia rozbudowanego Centrum Handlowego Ogrody wyniesie ponad 40 tys. mkw. Komercjalizacja obiektu sięga ponad 60%. Na dwóch poziomach znajdzie się 120 punktów usługowych i sklepów, m.in. Carrefour, H&M, salony marek należących do grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp Town), New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, RTV Euro AGD, Camaieu, Orsay, Wojas, Sizeer, Esotiq, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.
Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.
Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.