Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, które obecnie przechodzi proces rozbudowy oraz modernizacji, podczas wrześniowych targów zaprezentowało nową architekturę obiektu oraz ofertę handlową, poszerzoną o wiodące marki. Podkreślono potencjał inwestycji oraz jej kluczowe znaczenie dla regionu – po rozbudowie Ogrody obejmą swoim zasięgiem 400 000 mieszkańców w tym obwód kaliningradzki liczący blisko milion mieszkańców.

Nie wyobrażam sobie, żeby na Shopping Center Forum 2013 mogło zabraknąć Centrum Handlowego Ogrody,jednego z najważniejszych projektów w naszym portfolio. Udział w tak ważnym wydarzeniu, umożliwił nam wsparcie procesu komercjalizacji, który w tym momencie przekroczył 60%. Podczas targów przeprowadziliśmy wiele kluczowych rozmów.– mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management, CBRE Global Investors Poland.

W przebiegającym fazowo procesie rozbudowy w częściowo już zmodernizowanej istniejącej części Centrum Handlowego swoje sklepy otworzyły sieci RTV EURO AGD, CCC oraz T-Mobile. Nieprzerwanie dla klientów otwarty jest hipermarket Carrefour. Po zakończeniu prac na dwóch poziomach nowych Ogrodów znajdzie się 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito, Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse, Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Inmedio, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ponad 1000 miejsc.