Wśród nowych najemców rozbudowywanego Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu znajdzie się Douglas, największa sieć perfumerii w Polsce. Najemca zajmie lokal o powierzchni 253 mkw. położony na parterze centrum. Ogrody po rozbudowie pomieszczą 130 lokali handlowych i usługowych. Ponowne otwarcie obiektu planowane jest na II kw. 2014 r. Inwestorem rozbudowy jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i proces komercjalizacji odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą, przy pozyskiwaniu najemców wspiera firma CBRE.
Douglas Polska jest właścicielem 101 sklepów zlokalizowanych w 50 miastach oraz w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat, a w Polsce – od 11. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym posiada 20 000 produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 50 marek na wyłączność, m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford. Przy zakupie klient zawsze może skorzystać z profesjonalnego doradztwa konsultantów.
– To będzie nasz pierwszy salon w Elblągu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska. – Dotychczas mieszkańcy Elbląga mogli robić zakupy tylko w naszym sklepie internetowym. Już wkrótce zaprosimy ich do realnej przestrzeni, gdzie będzie można wybierać z oferty światowych i polskich marek kosmetycznych. Myślę, że dla elblążanek szczególnie atrakcyjna będzie nasza oferta serwisowa – bezpłatne doradztwo kosmetyczne czy wykonanie makijażu.
– Liczymy, że po otwarciu rozbudowane Ogrody staną się miejscem docelowym robienia zakupów nie tylko dla Elblążan. – mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland CBRE Global Investors. – Pojawią się tu nowe w mieście, popularne marki, a także sieci wprawdzie obecne wcześniej w Elblągu, ale w Ogrodach ujrzymy je w nowej odsłonie –
Wśród najemców znajdą się między innymi: dwupoziomowy sklep znanej skandynawskiej marki odzieżowej, Camaieu, Home & You, Mohito, Reserved, Cropp Town, Rossmann czy Orsay. Ostatnie podpisane umowy, obok Douglasa, to apteka, biuro podróży i pralnia.
Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz bogatą ofertę restauracji i kawiarni. Wszystko to sprawi, że „Ogrody” będą miały szansę skutecznie powstrzymać turystykę zakupową do Trójmiasta. Jak wskazują przeprowadzone przez inwestora badania, aż 73 proc. elblążan jeździ na zakupy do innych miast regionu. „Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Jako centrum najnowszej generacji obiekt zyska nowoczesną architekturę i atrakcyjne otoczenie. Założeniem projektantów jest stworzenie obiektu o śródmiejskim charakterze.
Inwestorem rozbudowy CH „Ogrody” jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe. Komercjalizację wspiera CBRE. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA.