W piątek, 20 lutego próg Galerii Solnej przekroczył jako 7 000 000 Klient. Należąca do Acteeum Central Europe i Libra Project inowrocławska galeria ciesząca się popularnością w mieście i regionie od maja 2013 roku jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień zarówno za znaczenie dla regionu, jak i architekturę.
– Bywam w Galerii Solnej zwykle raz na miesiąc, głównie by zrobić zakupy odzieżowe, ale dziś to dziewczyna namówiła mnie na wizytę tutaj, więc z pewnością podzielę się moją wygraną – mówi Pan Szymon. 7 000 000 Klient otrzymał bon na zakupy pod okiem Stylistki Galerii Solnej o wartości 700 zł. -Galeria Solna to miejsce, które spełnia moje wszystkie potrzeby, już nie trzeba jeździć na zakupy np. do Bydgoszczy. Wszystko mamy na miejscu – dodaje mieszkająca w Inowrocławiu Pani Andżelika.
Już po raz 3 Galeria Solna przywitała przełomowego klienta. Klienci, którzy przekroczyli próg galerii jako 1 milionowy i 3 milionowy zostali przywitani nagrodami w 2013 i 2014 roku.
– Przyjęliśmy formułę witania naszych „milionowych” klientów miłą niespodzianką dla podkreślenia znaczenia każdego klienta odwiedzającego galerię, jako tego, który współtworzy to miejsce razem z nami poprzez swoją obecność – mówi Wojciech Tereszkiewicz, dyrektor Galerii Solnej
Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Od chwili otwarcia 8 maja 2013 obiekt odwiedziło ponad 7 milionów klientów, co stanowi o dużym sukcesie galerii w tak krótkim czasie. Na sukces ten składa się wiele czynników, w tym duża aktywność marketingowa, zróżnicowana i jednocześnie odpowiednio dopasowana do rynku oferta, a przede wszystkim doskonały poziom komercjalizacji centrum, który już na dzień otwarcia galerii wynosił 98%. Na powierzchni przekraczającej 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych m.in. Tesco, Nomi, Media Markt, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Monnari, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodrillo, Quiosque, Smyk, Triumph, Esotiq, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Mc Donald’s. Do dyspozycji klientów oddano 1000 miejsc parkingowych.
Obiekt posiada prestiżowy certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla klientów niepełnosprawnych, a także dla rodzin z dziećmi.
Inwestorami Galerii Solnej są Libra Project oraz należąca do Acteeum Group spółka Acteeum Central Europe. Zarządcą obiektu jest DTZ Polska Sp. z o.o.