Salon New Yorker zajmie w Galerii Solnej powierzchnię 820 mkw. i będzie to pierwszy salon tej sieci w mieście. Otwarcie Galerii Solnej zaplanowano na II kwartał 2013 roku. Już w grudniu 2012 roku zostanie zamknięty stan surowy obiektu. Zaawansowana jest także budowa ul. Wojska Polskiego.
– Galeria Solna zaoferuje klientom marki, które będą odpowiedzią na ich oczekiwania – mówi Iwona Pękalska, przedstawiciel zespołu ds. komercjalizacji w firmie Libra Project.
– Znaczącą część oferty stanowić będą marki nieobecne dotychczas w mieście, a które, jak wynika z przeprowadzonych przez IQS&Quant badań, są niezwykle pożądane przez inowrocławian. Prawie 98 proc. ankietowanych mieszkańców wskazało, że od planowanej galerii najbardziej oczekują szerokiej oferty modowej i dlatego też postawiliśmy właśnie na ten segment – dodaje Iwona Pękalska.
Galeria Solna będzie pierwszym wielofunkcyjnym obiektem handlowo-usługowym w Inowrocławiu. Całkowita powierzchnia najmu wyniesie ponad 30 tys. mkw. Galeria obejmie swym zasięgiem 200 tys. mieszkańców w promieniu 30 km. Głównym operatorem spożywczym obiektu będzie hipermarket Tesco. W ofercie centrum znajdzie się około 100 sklepów, punktów usługowych, rekreacyjnych oraz restauracji i kawiarni. Wśród najemców znajdą się m.in.: Reserved,House, Mohito, Sinsay,CCC, Rossmann, Martes Sport czy elektromarket Avans. Klienci Galerii Solnej będą mieli do dyspozycji 1000 miejsc parkingowych.
Inwestorem Galerii Solnej jest spółka ACE 1 utworzona przez Acteeum Central Europe oraz Librę Project