Ryłko – to kolejna marka, która wzbogaciła ofertę handlową Galerii Solnej w Inowrocławiu. Salon sieci obuwniczej, otwarty dla klientów od 25 października, zajął w centrum powierzchnię blisko 80 mkw.
„Dostrzegamy wielki potencjał Galerii Solnej. Otwarcie nowego salonu firmowego w tym obiekcie wpisuje się w założenia ekspansji sieci Ryłko w miastach średniej wielkości, w centrach handlowych o charakterze dominującym w regionie. Galeria Solna jako pierwsza i jedyna galeria w Inowrocławiu oferując nowoczesną powierzchnię handlową stwarza odpowiednie, dotychczas niedostępne w Inowrocławiu, warunki dla działalności naszego salonu” – mówi Agata Szelwach–Wydra – Manager ds. ekspansji sieci Ryłko.
Salon Ryłko zajął jeden z ostatnich dostępnych lokali w otwartej w maju br. Galerii Solnej. Poziom komercjalizacji obiektu przekracza 98%.
Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Na powierzchni ponad 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych m.in. Tesco, Nomi, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Smyk, Monnarii, Triumph, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodlillo, Quiosque, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Avans, McDonald’s. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 1000 miejsc parkingowych.
Obiekt posiada prestiżowy certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla niepełnosprawnych klientów, a także dla rodzin z dziećmi.
Inwestorami Galerii są Libra Project Sp. z o.o oraz Acteeum Central Europe Sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest DTZ, międzynarodowa firma doradcza, zajmująca się między innymi kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi.