Salony czterech marek grupy odzieżowej LPP powstaną w Galerii Chełm. Za sprawą podpisanej umowy najmu na łączną powierzchnię 4 311 mkw., oferta Galerii Chełm wzbogaci się o salony Reserved, Sinsay, House i Cropp. Sklepy te, podobnie jak cała Galeria Chełm, zostaną otwarte w drugiej połowie 2019.
Acteeum, będące współinwestorem oraz podmiotem komercjalizującym Galerię Chełm, podpisało z Grupą LPP umowę najmu na ponad 4,3 tys. mkw. powierzchni handlowej w tym pierwszym w Chełmie centrum handlowym. Grupa LPP otworzy tam najnowocześniejsze salony czterech swoich znanych i cenionych marek odzieżowych: Reserved (pow. 2 034 mkw.), Sinsay (pow. 810 mkw.), House (pow. 760 mkw.) oraz Cropp (pow. 707 mkw.). Tym samym klienci Galerii Chełm uzyskają możliwość skorzystania z różnorodnych i atrakcyjnych ofert tych wiodących marek modowych.
Cieszymy się, że już niebawem będziemy mogli zaprezentować klientom z Chełmu i okolic nowe salony aż czterech z pięciu naszych marek. Galeria Chełm to pierwsze centrum handlowe w tym mieście, tym bardziej nie mogło nas tam zabraknąć. Wierzymy, że nasza zróżnicowana oferta modowa przypadnie do gustu mieszkańcom regionu, mówi Krzysztof Bocianowski Dyrektor Najmu i Ekspansji LPP.
Klienci Galerii Chełmbędą mieli do dyspozycji bardzo szeroką ofertę modową, bowiem każda z marek odzieżowych firmy LPP kierowana jest do innej grupy odbiorców.
Reserved, to marka podążająca w swoich kolekcjach za najnowszymi trendami w modzie. Łączy w sobie piękno klasycznych wzorów z oryginalnymi, najświeższymi modowymi propozycjami na dany sezon zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci.
Z kolei Sinsay, najmłodszy brand w portfolio LPP, to marka dla głośnych, charakternych i ekspresyjnych nastolatek, które śmiało podążają za najnowszymi trendami. Niewątpliwym atutem marki są niskie ceny, umożliwiające nastolatkom zakup wymarzonych T-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów.
House to optymistyczna marka modowa adresowana do kobiet i mężczyzn – studentów i młodych dorosłych – oferująca zarówno swobodne casualowe propozycje na każdą okazję, jak i najświeższe trendy modowe w cenach przystępnych dla każdego.
Nie zabraknie też propozycji dla fanów streetwearu. Ci znajdą ciekawe propozycje w salonie marki Cropp, która wpisuje się w przestrzeń miejską i szeroko pojęty urban lifestyle. Skierowana jest do zanurzonych w miejskiej kulturze młodych buntowników, dziewczyn i chłopaków, którzy żyją po swojemu, a ubiór podkreśla ich indywidualny styl.
Galeria Chełm
Galeria Chełm na powierzchni 17,5 tys. mkw. zaoferuje 55 lokali handlowych oraz ponad 550 miejsc parkingowych. Działka, na której powstanie nowe centrum handlowe zlokalizowana jest ona u zbiegu ulic Lubelskiej i Rejowieckiej (także stanowiącej obwodnicę Chełma), w miejscu, stanowiącym główny węzeł komunikacyjny miasta. Swym zasięgiem Galeria Chełm obejmie blisko 300 tys. mieszkańców oraz ruch przygraniczny z Ukrainą i Białorusią.
Wśród najemców, którzy otworzą swoje salony w Galerii Chełm są już tak znane marki jak Lidl, CCC, SMYK, Rossmann, RTV Euro AGD czy Martes Sport. Na rok przed otwarciem, poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 70%.
Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w trzecim kwartale 2018 roku, zaś otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2019 roku.