BIG Ostróda – największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim – został uroczyście otwarty 29 sierpnia. Wspólne przedsięwzięcie Acteeum Group i BIG Poland to świetnie dobrana oferta 24 sklepów wraz z marketem budowlanym Castorama, w doskonałej lokalizacji przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta i węźle dróg ekspresowych S7.
Z okazji otwarcia inwestycji przygotowano bogaty program atrakcji dla mieszkańców regionu. Już od godz. 14 całe rodziny mogły wziąć udział w konkursach z nagrodami, na wszystkich czekała pyszna wata cukrowa i popcorn, a wśród tłumu spacerowali zwinni szczudlarze i zakręcony monocyklista. Najmłodsi chętnie korzystali z malowania twarzy, brokatowych tatuaży, bajkowych dmuchańców. Atmosfera przypominała wakacyjny, rodzinny piknik, a atrakcje uzupełniły food trucki oferujące smaczne dania. Gwiazdą otwarcia był Król Latino – Skolim, który pojawił się na scenie o godz. 19 i zadbał o taneczną atmosferę z pomocą swoich porywających hitów. Oficjalnym momentem otwarcia BIG Ostróda było uroczyste przecięcie wstęgi na scenie z udziałem lokalnych władz oraz przedstawicieli inwestorów Acteeum Group i BIG Poland.
– To niezwykłe uczucie widzieć, jak nasz ostródzki projekt – kolejny zrealizowany dla BIG Poland – otwiera się z tak wspaniałym przyjęciem klientów i najemców. Zarówno dumą jak i motywacją do dalszych przedsięwzięć napełnia nas fakt, że podobnie jak otwierany przed tygodniem BIG Gorzów, także centrum handlowe w Ostródzie zrealizowaliśmy przed wstępnie planowanym terminem. Mamy przekonanie, że dzięki sprawności i jakości naszej pracy oraz świetnie zorganizowanemu procesowi deweloperskiemu Acteeum wyznacza najwyższy standard w branży inwestycji retail.
– mówi Tomasz Szewczyk, Managing Partner Acteeum.
– Jesteśmy bardzo dumni z otwarcia BIG Ostróda, który jest już piątym w Polsce parkiem handlowym działającym pod szyldem BIG Poland. Podobnie jak w innych obiektach należących do BIG Poland, również w Ostródzie naszym celem było stworzenie ulubionego miejsca zakupów, parku tętniącego życiem i pełnego rozrywki dla całych rodzin. W każdym parku handlowym BIG przywiązujemy dużą wagę do długofalowych relacji z najemcami i mieszkańcami regionu, mocno angażując się w życie lokalnej społeczności. Mocno inwestujemy również w marketing, czego efektem jest bogaty kalendarz wydarzeń dla klientów naszych obiektów. Mamy nadzieję, że atrakcje przygotowane z okazji otwarcia parku BIG Ostróda podobały się mieszkańcom, którzy będą nas często odwiedzać korzystając z oferty niedostępnych wcześniej w regionie sklepów
– mówi Eran Levy CEO w BIG Poland.
BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się supermarket sieci Biedronka, wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. oraz 23 sklepy, w tym Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas i wiele innych. BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.
Kompleks zlokalizowany jest przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza. Bezpośrednim zasięgiem BIG Ostróda obejmuje ponad 120 tys. mieszkańców. Oferta kierowana jest również do ponad 500 tys. turystów odwiedzających rocznie to miasto oraz do uczestników intensywnego ruchu tranzytowego na trasach S7 i S16.